Produkt jest nieuszkodzony, ale chcę go zwrócić...
To Twoje święte prawo! Jeśli zdecydujesz, że produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki możesz odstąpić od zawartej z nami umowy i zażądać zwrotu pieniędzy.
-
powód rezygnacji NIE ma wpływu na jej uznanie
-
gwarantujemy, że potraktujemy Cię równie miło jak podczas zakupu :)
Przed wysyłką zwrotną, skontaktuj się wcześniej z nami informując, które produkty chcesz zwrócić, a także przesyłając swój numer konta.
UWAGA!
Adres do przesyłania zwrotów towaru znajdziesz na naklejce adresowej na paczce, którą otrzymałeś. Po prostu odeślij ją do nadawcy.
Produkt jest uszkodzony...
-
Jeżeli otrzymałeś od nas produkt z wadą fabryczną lub wybrakowany, skontaktuj się z nami jak najszybciej, w celu realizacji gwarancji.
-
Jeżeli otrzymałeś produkt uszkodzony mechanicznie w czasie transportu spisz protokół szkody w momencie odbioru, przy kurierze lub listonoszu! Paczki są objęte ubezpieczeniem i tylko w takim wypadku jesteśmy w stanie wyegzekwować pokrycie szkody przez doręczyciela.
PAMIĘTAJ!
Sprawdź zewnętrzny stan paczki zaraz po odebraniu, w obecności dostawcy!