.

.

Produkt jest nieuszkodzony, ale chcę go zwrócić...

To Twoje święte prawo! Jeśli zdecydujesz, że produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki możesz odstąpić od zawartej z nami umowy i zażądać zwrotu pieniędzy. 

  • powód rezygnacji NIE ma wpływu na jej uznanie

  • gwarantujemy, że potraktujemy Cię równie miło jak podczas zakupu :)


Przed wysyłką zwrotną, skontaktuj się wcześniej z nami informując, które produkty chcesz zwrócić, a także przesyłając swój numer konta.

UWAGA!
Adres do przesyłania zwrotów towaru znajdziesz na naklejce adresowej na paczce, którą otrzymałeś. Po prostu odeślij ją do nadawcy.


Produkt jest uszkodzony...

  1. Jeżeli otrzymałeś od nas produkt z wadą fabryczną lub wybrakowany, skontaktuj się z nami jak najszybciej, w celu realizacji gwarancji.

  2. Jeżeli otrzymałeś produkt uszkodzony mechanicznie w czasie transportu spisz protokół szkody w momencie odbioru, przy kurierze lub listonoszu! Paczki są objęte ubezpieczeniem i tylko w takim wypadku jesteśmy w stanie wyegzekwować pokrycie szkody przez doręczyciela.

PAMIĘTAJ!
Sprawdź zewnętrzny stan paczki zaraz po odebraniu, w obecności dostawcy!